Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно палене след продължителен престой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бавно палене след продължителен престой

    Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
    Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
    някакви идеи....?Колата е от подписа.
    Last edited by Satanism; d.m.y г., 21:28.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
    Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
    Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
    някакви идеи....?Колата е от подписа.
    Не си сам, ако това те успокоява
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #3
      аз също го имам тоя проблем, но мисля че при мен е Акомулатора щото от както паднаха температурите е така.. а Акомулатора ми е 55АМ.. а за Дизела 1.9 маи е слаб.. Миналата зима я изкарах на Косъм.. но тая маи няма да издържи
      Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

      Comment


      • #4
        Аз съм с 77 Ач, 780 А стартов ток, 12,6 В - пак така си върти на първо палене. Рециклиран стартер.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #5
          Аз забравих да спомена, че колата се кара 3 пъти седмично по 8-9км в посока...тоест хич не й се събира километраж....та има вероятност батерията системно да не се дозарежда....ще взема да купя едно зарядно и да видя как ще е като я заредя....пък и моята не е първа младост....аз я карам година и половина, преди мене кой знае колко е направила...

          В петък сутринта ще снимам едно клипче как пали...ако някой може да разбере нещо
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!

            Сега по темата .... При теб всичко идва от акумулатора според мен, нормално е при по дълъг престой да пали малко по трудно! Като поостарее малко един акумулатор и така става
            156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
            http://vbox7.com/play:50b703f7

            Comment


            • #7
              По скоро гълтат въздух и затова е нужно продължително въртене.

              Пробвай да дадеш 2-3 пъти контакт по за десетина секунди да видим дали ще запали от раз.

              Този проблем едва ли е от акумулатор.
              По скоро свещи или нещо друго в горивоподаващата уредба.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kelesh Покажи съобщение
                При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!
                Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #9
                  Всички сте с "умрени" акумулатори.
                  Иначе,давате на контакт,чакате да спре помпата да подкача и тогава въртите.Щом припали,газ до ламарината за секунда.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Тя поначало не пали от четвърт ами прави някакви обороти да измери показания... но и при мен пали по-бавно ако не е карана 2 дена.
                    Може акумулатора да е вече поуморен... не съм го сменял от как съм я взел.
                    Но да и давам газ до долу още неразвъртяла намерение нямам, почуквам педала да качи до 1200-1400 да угаснат лампичките.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #11
                      Аз съм почти сигурен, че е от акумулатора. 12,4V си е малко, а и като не се кара редовно колата все пак е по-различно от това да се кара всеки ден. Студовете идват и електролита трябва да е по-гъст, както се препоръчва за зимата.
                      Според мен проблема е, че акумулатора няма достатъчно сила и стартов ток, за да се развърти добре мотора, а и докато подгряват свещите му взимат живеца и после за стартера няма достатъчно, така, че да развърти рязко и бързо. Все пак дизела си иска да се развърти рязко и бързо за да запали лесно. Бензина може и едвам, едвам да върти и ще запали, ама тука като няма ряз да завърти откъде да дойде тая компресия...
                      Ако имаш възможност го позареди и виж как ще е тогава. Колкото и да се е скапал, за едно палене ще задържи ток
                      In God we trust, all others pay cash.
                      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално
                        Пробвал съм какво ли не, проблема си остава! Когато е студена е малко по силно изразен! Когато е топло пали що годе нормално ?!?!
                        156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                        http://vbox7.com/play:50b703f7

                        Comment


                        • #13
                          Според мен 12.4 волта показание е малко.Миналата зима я изкарах трудно със стария акумулатор, той толкова показваше и едвам палеше. Преди две седмици купих нов 74 ампера 680 А стартов ток.Като не съм я палил 2 дена показва 12.8 и първия път пак не върти както, когато е топла и това си е нормално все пак маслото е гъсто , пък и беше минус 5 градуса. С новия обаче на студено върти доста по-добре, така че аз мисля че е от акумулатора.

                          Успех и дано никой няма проблеми с паленето!
                          Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                          Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                          Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                          Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                          Comment


                          • #14
                            12.4V не е малко. Но мерейки само напрежението не може да се даде оценка дали акумолатора е здрав. Ако няма нужния заряд не може да захрани достатъчно стартера в следствие на което върти по-мудно.

                            За да се диагностицира това нещо се мери тока и напрежението под товар. В пунктовете за продажба на акомулатори имат нужния уред. Представлява релтан (като на печка) с измервателни уреди. закачат го на клемите и гледат колко бързо пада напрежението и тока.

                            Ако имаш зарядно пробвай да го заредиш. Може да го подържиш и на топло. В студеното батериите работят неефективно. Ако след това запали от раз явно е в него вината.


                            ПП
                            Това което не разбрах стартера върти мудно или е нужно повече време през което стартера върти с нормална скорост, но колата не пали.
                            Ако е второто причината едва ли е в акомулатора.
                            Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 09:31.
                            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                            Comment


                            • #15
                              Утре като снимам клипчето ще чуете....стартера върти малко по-бавно от примерно втори старт, но не върти съвсем на умряло....
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment

                              Working...
                              X